måndag 15 december 2008

Hej !
Är alldeles ny i bloggvärlden . Men tycker det skulle vara så kul att få berätta lite om mitt stora intresse ..... Vi bor i en gammal skola som vi nyligen har börjat att renovera . Och min tanke var att få dela med mig om mina tankar och funderingar och samtidigt skulle det vara så hemskt kul att få feedback från ev läsare . Så .... jag tänkte lägga ut bilder från vårt hem , den gamla skolan , framöver ,där jag då hade tänkt visa dels vad vi har gjort och även visa pågående renoveringar . Så jag återkommer i morron med bilder och lite mer ingående . Kram Sanne

2 kommentarer:

Katri sa...

Hej!
Vad kul, jag är också ny.
Började retroaktivt göra en renoveringsblogg som inte alls är klar (mitt internet och jag är inte så bra vänner).
Upptäckte sedan att det finns likasinnade, har själv döpt min sida till "vår gamla skola".

Du har en jättefin sida och ett vackert hem!

Hälsningar
Katri

Nadia sa...

Bienvenue dans la bloggosphere!!
J'ai regardé tout ton blog et il est magnifique!
Gros bisous d'amitie
Nadia de "la soffitta"