lördag 20 december 2008


Regn !

Var är snön och var är julstämningen ??

Idag är det regn och blåst i Skåne ca 5 grader varmt .

Har jobbat och känner mig lite småkrasslig .

Maken håller på att laga en god middag och en god flaska vin är uppkorkad !


Kan det egentligen bli bättre ??

Vill bara visa min gamla knopphängare som jag hittade på en loppis i somras , betalade den hissnande summan av 10 kronor . Har målat den vit och slipat lite . Visst är den fin ?!

Dom gamla pepparkaksformarna är inte heller dumma , fyndade på tradera .

Regniga kramar / Susanne

6 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

Hej Susanne!!

ad roligt att du hittade tillmig.. så jag fann din fina
Sitter här och njuter av vackra bilder.. vilke sovrum... tror jag drömmer!!

Och den knoppbrädan.. det kallar jag fynd.

Trött på regn ocg rått..här är en till


Kramar och välkommen tillbaka!
Ann-catrin

Anonym sa...

Tänk, vad man kan hitta...
Du har radar, märker jag!

kram ingela

johanna sa...

Hej
Vilken helt underbar bild.
Vill önska en riktigt mysig advent
kram

johanna sa...

Hej igen Glömnde skriva från vem=)
Kram igen Vintage -johanna

My Lovely Things sa...

Hej!!
men så otroligt vackert du bor..Vilka fantastiska fönster..oj oj oj..vilket vackert hus..
kram anna

Vintage sa...

Underbart fint! Kram susanne