onsdag 5 oktober 2011

Ännu en




Ännu en matta har kommit in i vårt hus . Denna hamnade i sovrummet , ett rum som kan bli ganska kallt vintertid . Det är en stoor matta och jag tycker mycket om färgerna i den , att den bryter av fint mot det grå golvet . Mattan är ny och köpt här .
Har förstått att det är problem att lämna kommentarer hos mig , jag vet inte varför , jag har börjat med en ny webbläsare och det verkar fungera bättre i övrigt , radavstånd och bildernas placering har blivit rätt igen utan att jag behöver justera dom i efterhand , samt att det numera fungerar att länka . Är det någon som vet och är det fler som har problem ??
Kramar // Susanne ♥
PS det gamla skåpet som blev över .... jag kan inte göra mig av med det :)

17 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej Susanne!
Vilken vacker matta,och så fint det bryter emot det ljusa golvet!!!!
Sådant vackert sovrum du har!!!
Vilken rymd!
Jag har också haft problem med att kommentera!
Jag fick tipset att byta till Goggle Chrome, och nu går det bättre! TRye it!
Ha en fin dag!
Kram Kathrine

Goa sa...

Hej vännen!
Förstår att du tycker om den = helt ljuvligt vacker!
Och i denna miljö = åhhhhh fulländat!

Bra att du inte övergav skåpet, det ska kännas bra i magen!
Och ajg förstår också att du målade väggarna i rummet, för även om det är så vackert så vackert med det råa, blir man lika fort trött på det. Efter en tid få jag i varje fall, en känsla av att det är smutsigt på något sätt.
Ja, du fattar!

Stor varm kram på dig Susanne, hoppas du njuter i hösten..♥

STENLYCKA sa...

Hej Vännen!
Vilken underbar matta, vilka härliga färger!
Har läst att det är flera som har problem med kommentarerna, gå in på bloggen Fågel Blå, fagel-bla.blogspot.com och läs söndagsinlägget, så får du tips om hur du kommer tillrätta med problemet.
Kram Raina

Eva sa...

Det måste ha med internetleverantören att göra, för när jag använder mig av Firefox så fungerar allt =)

Jättesnygg matta - super!

Christina sa...

Vilken snygg matta!/Christina

Anneli sa...

Vilken underbar blogg jag hamnade in på!

Din matta gör sig mycket bra där ihop med det gråa golvet, vilka färger.
Kan tänka mig att den också är skön att gå på en kall vinterdag.....

Ha det gott,
Kram Anneli.

Loella sa...

Superfin matta! Gör sig verkligen bra där i det stora ljusa sovrum. Tackar också Stenlycka för tipset om Bloggerproblematiken.....

KRAM Loellan

rosenälvorna sa...

Vilket fantastiskt rum detta är och helskönt med matta i vackra färger. Christina

Alfa sa...

Det ble nydelig med matten.
Ja, bloggen henger seg litt opp her i blant. Håper det ordner seg snart.
Klem Alfa

Sallys hus sa...

Hej hej!
Å vilken fin matta och ert sovrum..det är ju stort som ett hav..;) Fönstren är ju sååå vackra.
Skönt att du behåller skåpet.
Kram Katarina

Anne-Lie sa...

Ooooo vilken vacker matta!!!!Den passar perfekt hos dig!!!
Kram/Anne-Lie

Lisas torp sa...

Vilken otroligt vacker matta - stor och säkert värmer den gott! Oj, det ser nästan ut som en slottsbild med de höga fönstren och ljuset!
Kram
Lisa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Bra beslut om skåpet, och nya mattan är så fin. Jag tänkte direkt på Gudrun Sjöden när jag såg den, det är hennes rosor. Den gör rummet ännu vackrare, ombonat inför vintern. Inga problem med kommentarer för mig.
Kramar
AnnaMaria

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Men vilken underbar matta och vilka fantastiska färger !!
Jag är inte heller någon mattfantast , men det är ju onekligen skönt när kylan kryper in .
Kanske är det inte hos dej problemet ligger ang att lämna kommentarer . Jag har fått tipset att sänka säkerhetsnivån på internet och då fungerar det igen att lämna kommentarer hos alla .
Kraam/Lotta

Inka sa...

Hej, Susanne!

Kära du...finns inga vokabulär att använda för ert UNDERBARA hem. Jag har sagt det förut, jag vet. Men jag blir lika överraskad varje gång jag tittar in. Fasiken vilken inspiration jag får. Trevlig helg!

Uuuunderbar matta!

Kram Inka

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hejsan.. Men vilken underbar matta så himla vacker.. färgerna var ljuvliga kramar sussie

Fröken Grön sa...

Jag gissade på Gudrun Sjödén redan innan jag klickade på länken, - hon gör verkligen helt fantastiska saker! Mattan passar jättefint i det där stora ljusa rummet.

Den tekniska biten kan jag tyvärr inte hjälpa dig med. Återstår att se om kommentaren blir kvar, nu när jag trycker på "publicera".

Önskar dig en fortsatt fin helg!
/Anna-Karin