onsdag 14 december 2011

Titta tillbaka

Ibland tycker jag det är kul att titta något år tillbaka på inlägg jag har gjort . Kul att se bilderna , fundera , vad har hänt sedan dess , vad har jag ändrat på , hur tänkte jag . Nu när jag tittade tillbaka upptäckte jag att imorgon den 15 Dec är det exakt 3 år sedan jag började blogga . När jag började hade jag nog ingen tanke på att jag skulle hålla på så länge , visste egentligen inte alls vad det skulle leda till , eller ens vad syftet var . Nu sitter jag här 3 år senare , och bloggar än :)
Idag visar jag en bild från förra julen , och upptäcker att jag har det nästan likadant denna julen .
Kramar // Susanne ♥

11 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Så trevligt för oss att du fortfarande sitter där och bloggar. Det är så trevligt att besöka din vackra blogg och få följa dig och allt som händer i ditt vackra hem.
Hoppas du kommer att finnas kvar många år till!
Kram och grattis till de tre åren.
Kram Raina

kråke sa...

Grattis till 3 år!! Alltid lika vackra bilder hos dig:))

Kram å fortsatt härlig dag:))

Kråke

Ett Vitare Hem sa...

Visst är det lite kul att kunna gå tillbaka i bloggen och se hur det förändrats hemma och komma ihåg hur man haft det för det har i alla fall jag en förmåga att glömma ;o)
Ha en riktigt härlig onsdag!
Kram/Lena

Stenmur & Gärdsgård sa...

Din blogg är fantstiskt fin och ditt hem likaså... Jag är en gammal bloggare som börjat om igen... Ett skönt sätt att förmedla saker och ting, utan krav och förpliktelser bara vara den man är...

Många kramar
Malin f.d whiteseason.blogspot.com

Sallys hus sa...

Hej hej!
Vilken vacker bild och jag tror vi är många som känner igen oss i dina funderingar. När jag började blogga hade jag ju butik så det var ju mitt främsta syfte då...att marknadföra den...men sen har syftet förändrats och övergått i att jag bara gör det för min egen skull...;)
Tur för oss att du fortsätter...köpte tidningen igår men hann inte läsa...bara kika på bilderna...ert kök...o hall golvet...ääääälskar...;)
Kram o ha en fin dag!
Katarina

Rosor och Spetsar sa...

Jag bara njuter av allt fint du visar, så vackert ni har det och vilken inspirationskälla du är.
Härligt att göra jul inne när det är tråkigt väder ute utan julsnö - här har det till och med åskat idag
Ha en fin vecka
Kram
Annelie

fia sa...

Så vacker bild och en himmla vacker blogg . Jag har vart och kikat nu ett tag och bestämde mig för att lämmna en hälsning .

lisashus sa...

Visst är det kula att gå tillbaks och titta, som i en dagbok faktiskt, så jag känner igen mej i det du säjer!

Så fint du hade det då också!
Ha en härlig kväll!
Kram
Lisa

Vardaxlyx sa...

Grattis! Hoppas du bloggar 3 år till ;-) Du är bara såå duktig!
Kramkram

G:a Affären sa...

Grattis till dina tre år, jag hoppas du kommer att fortsätta länge till! Du är så duktig och jag tycker alltid om det jag ser hos dig.
/Cia

Tinas bo sa...

Grattis till 3åringen!! :)
Skönt att du fortfarande bloggar!! :)
Du har det så vackert och jag älskar allt du visar!! :)

ha en fin vecka
Kramis Tina